بلواس

فرهنگی و اجتماعی

فرهنگی و اجتماعی

تارنمای "بلواس" دریچه ایست به سوی نگاره ها و فرهنگ آبادی های زاگرس نشین(#لر و #بختیاری)

در اینستاگرام ما عضو شوید: belavas.ir@

::: انتشار مطالب و نوشته های ما با ذکر منبع و ارجاع لینک مجاز است :::

آخرین نظرات
مدیر تارنما

شهید مدافع حرم مجتبی زکوی زاده

يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۶ ب.ظ

پیکر مطهر شهید مجتبی زکوی‌زاده، نخستین شهید مدافع حرم باغملک با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌های معظم شاهد و آیت‌الله عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این شهر تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از منگشت، مراسم تشییع پیکر مطهر و پاک شهید مدافع حرم مجتبی زکوی‌زاده با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان، سبزپوشان سپاه پاسداران و نیروهای نظامی و انتظامی در باغملک برگزار شد.

این مراسم ابتدا از مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) باغملک آغاز شد و پیکر این دلاورمرد بر دستان مردم شهرستان باغملک و شهرها و روستاهای همجوار به سمت دهستان منگشت(ابوالعباس) تشییع شد...

در این مراسم مردم خوزستان با شعارهای الله اکبر، لااله الاالله، محمد رسوال الله، پیکر مطهر نخستین شهید مدافع حرم شهرستان باغملک را تا دروازه‌های بهشت بدرقه کردند.

آیت‌الله عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بر پیکر شهید زکوی‌زاده نماز اقامه کرد و سردار احمد خادم‌سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا نیز به بیان سخنانی پرداخت.

پیکر مطهر این شهید والامقام که به دست تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسیده بود، صبح روز گذشته با استقبال مسئولان لشکری و کشوری و دوستان و همرزمان شهید از تهران به اهواز منتقل شد تا در زادگاهش آرام بگیرد.

پیکر مجتبی زکوی‌زاده از شهدای مدافع حرم خوزستان پس از برگزاری مراسم استقبال، از فرودگاه بین‌المللی اهواز رهسپار زادگاهش شهرستان باغملک شد.

مراسم استقبال از پیکر این کبوتر سبکبال حرم بانوی عشق حضرت زینب کبری (س) با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و دوستان و همرزمان صبح روز گذشته در باغملک برگزار شد و مردم و خانواده‌های معظم شهدا پیکر فرزند خود را در آغوش کشیدند.

مراسم وداع با این شهید والامقام نیز شب گذشته با حضور اقشار مختلف مردم خوزستان و اهالی شهیدپرور باغملک در این شهر برگزار شد و خوزستانی‌های ولایتمدار با این فرزند رشید خود وداع کردند...

۹۴/۰۹/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">